Vizitka akademického pracovníka

FOTO
Jméno a příjmení Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Status Akademický pracovník
Pracoviště Katedra ekonomických studií
Pracovní zařazení odborný asistent
Telefon +420 567 141 213
E-mail stanislav.rojik@vspj.cz
Místnost 3N072

Konzultační hodiny

Den Čas Poznámka
čtvrtek
13:30 - 14:15 V jiný termín a ve zkouškovém období pouze po předchozí domluvě emailem

Publikační činnost

Článek v databázi Web of Science

2021

Chalupová, M., Rojík, S., Kotoučková, H., & Kauerová, L. (2021). Food Labels (Quality, Origin, and Sustainability): The Experience of Czech Producers. Sustainability, Food Choice and Consumer Preferences, 13(1), 1-13. doi: 10.3390/su13010318

Článek v databázi SCOPUS

2021

Búřilová, P., Pospíšil, M., Dolanová, D., Rojík, S., Kučerová, J., Štrombachová, V., Mužík, J., Cetlová, L., & Pokorná, A. (2021). Adherence to hand hygiene in a hospital setting - a questionnaire survey focused on compliance with the use of gloves. KONTAKT – Journal of nursing and social sciences related to health and illness, 23(006), 3-7. doi: 10.32725/kont.2021.006

2016

Chalupová, M., Prokop, M., & Rojík, S. (2016). Preference of the Regional Food and Recognition of Regional Labels in Vysočina Region (Czech Republic). European Countryside, 7(1.), 109-122. doi: 10.1515/euco-2016-0009

Ostatní odborné články v recenzovaných periodikách

2020

Rojík, S., Chalupová, M., Ladislav, P., Kauerová, L., Prokop, M., & Tereza, R. (2020). THE BEST FOOD PRODUCT OF THE ÚSTÍ REGION - THE REGION OF PŘEMYSL ORÁČ: POSITION OF THE BRAND AMONG THE CONSUMERS IN ÚSTÍ REGION. Logos Polytechnikos, 11(3), 144.

2017

Chalupová, M., Rojík, S., & Prokop, M. (2017). Image Kraje Vysočina jako výzva pro regionální marketing. Studia Turistica, 8(3), 43-51.

2013

Chalupová, M., Fiala, R., & Rojík, S. (2013). Sociální sítě tvořené pro budování regionálních značek potravin v Kraji Vysočina. Scientific Papers of the University of Pardubice, 29(4), 61-73.

2012

Chalupová, M., Rojík, S., & Prokop, M. (2012). Znalost regionálních značek potravin v Kraji Vysočina. Trendy v podnikání, 2.(3), 72-82.

Článek ve sborníku v databázi Conference Proceedings Citation Index (Web of Science)

2020

Zámková, M., Rojík, S., Prokop, M., Stolín, R., & Střelec, L. (2020). Methods for categorical data analysis: Illustrating consumer behaviour with relation to organic produce. In AGRARIAN PERSPECTIVES XXIX. TRENDS AND CHALLENGES OF AGRARIAN SECTOR (426-433). Praha: Czech University of Life Sciences Prague.

2018

Maruškinová, K., Rojík, S., Fulnečková, P., & Kauerová, L. (2018). THE COMPETITIVENESS OF NORTH AFRICAN TOURISM DESTINATIONS VIS-A-VIS THE ARAB SPRING AND TERRORIST ATTACKS ON TOURISTS. In PROCEEDINGS OF 10TH ANNUAL INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE COMPETITION (241-248). Jihlava: College of Polytechnics Jihlava.
Rojík, S., Chalupová, M., Tučková, K., Kauerová, L., Prokop, M., & Rupprichová, T. (2018). Brand of Quality and Origin Regionální potravina Ústecký kraj by view of customers. In In Agrarian Perspectives XXVII. Food safety - Food security (284-290). Prague: Czech University of Life Sciences Prague.

2017

Rojík, S., Pilař, L., Chalupová, M., & Prokop, M. (2017). REGIONÁLNÍ ZNAČENÍ POTRAVIN V RAKOUSKU: REGIONÁLNÍ ZNAČKA ECHT AUS NIEDERÖSTERREICH VE VZTAHU K VYBRANÝM SOCIODEMOGRAFICKÝM CHARAKTERISTIKÁM SPOTŘEBITELŮ. In Aktuální problémy cestovního ruchu „CESTOVNÍ RUCH JAKO KŘIŽOVATKA POZNATKŮ“ (328). Jihlava: 336.
Chalupová, M., Rojík, S., Pilař, L., & Prokop, M. (2017). Regional Labelling Systems In Austria: Recognition of the So Schmeckt Niederosterreich Brand Among Consumer´s. In Agrarian Perspectives XXVI. Competitiveness Of European Agriculture And Food Sectors (321-328). Praha: Czech University of Life Sciences Prague.

2016

Rojík, S., Pilař, L., Balcarová, T., Chalupová, M., & Prokop, M. (2016). Preference and recognition of the regional food bra nd “Genuss Region” in Lower Austria. In AGRARIAN PERSPECTIVES XXV. (298-303). Praha: CZECH UNIVERSITY OF LIFE SCIENCES PRAGUE FACULTY OF ECONOMICS AND MANAGEMENT.
Rojík, S., & Pilař, L. (2016). Systémy regionálního značení v Dolním Rakousku. In Aktuální problémy cestovního ruchu (396-405). Jihlava: VŠPJ.
Rojík, S., Pilař, L., Venclová, K., & Prokop, M. (2016). The oldest regional labeling system Chuť and Zlatá Chuť Jižní Moravy in the region of South Moravia in Czech Republic: Customer ́s point of view. In Knowledge for Market use 2016: OUR INTERCONNECTED AND DIVIDED WORLD (422-429). Olomouc: Societas Scientiarum Olomucensis II.
Chalupová, M., Rojík, S., & Prokop, M. (2016). Willingness To Pay for Labelled Regional Food in Vysočina Region. In Marketing Identity (351-360). Trnava: Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava.

Ostatní články ve sbornících

2017

Pilař, L., & Rojík, S. (2017). ZVÝŠENÍ KONKURENCESCHOPNOSTI PODPOROU PRO-AKTIVNÍHO CHOVÁNÍ ZAMĚSTNANCŮ NA ZÁKLADĚ TRANSFORMAČNÍHO VEDENÍ. In Proceedings of 9th annual international scientific conference COMPETITION (637-644). Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava.

2015

Rojík, S. (2015). Regionální značení v Dolním Rakousku. In Sborník příspěvků ze 7. ročníku mezinárodní vědecké konference KONKURENCE. (248-256). Jihlava: VŠPJ.
Rojík, S., Chalupová, M., Fulnečková, P., & Prokop, M. (2015). Systémy regionálního značení v Jihomoravském kraji. In Topical Issues Of Tourism (415-427). Jihlava: College of Polytechnics Jihlava.
Rojík, S., Chalupová, M., & Prokop, M. (2015). PREFERENCE REGIONÁLNÍCH POTRAVIN V JIHOMORAVSKÉM KRAJI A V DOLNÍM RAKOUSKU V ZÁVISLOSTI NA PŘÍJMU DOMÁCNOSTÍ. In Znalosti pro tržní praxi 2015 (848-859). Olomouc: Societas Scientiarum Olomucensis II.

2014

Rojík, S., & Fulnečková, P. (2014). Systémy regionálního značení potravin v České republice. In Marketingové trendy v znalostnej společnosti (169-175). Ružomberok: VERBUM-vydavatelstvo KU.
Rojík, S., & Chalupová, M. (2014). Vnímání regionálního značení potravin mezi mladými spotřebiteli v Dolním Rakousku. In Sborník příspěvků z 6. ročníku mezinárodní vědecké konference KONKURENCE (205-214). Jihlava: VŠPJ.
Rojík, S., & Fulnečková, P. (2014). Model fungování regionálního značení potravin ve Spolkové republice Rakousko. In Organizácia založená na vedomostiach v období globalizácie a internacionalizácie (173-180). Poprad: Katedra manažmentuPedagogickej fakulty Katolíckej univerzity v Ružomberku.

2013

Chalupová, M., Rojík, S., & Prokop, M. (2013). Recognition of Brand Regional Food in Vysočina Region and Moravian-Silesian Region in the Czech Republic. In Organizácia založená na vedomostiach v období globalizácie a internacionalizácie (81-88). Poprad: VERBUM – vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku.

Odborná kniha

2016

Rojík, S., Chalupová, M., & Prokop, M. (2016). Regionální značení potravin v Jihomoravském kraji. Zlín: VeRBuM.

Uspořádání konference semináře nebo sympozia

2019

Fiala, R., Kuncová, M., Slabá, M., Činčalová, S., & Rojík, S. (2019). 11. ročník mezinárodní vědecké konference Konkurence.

Článek v databázi Emerging sources citation index (ESCI)

2016

Rojík, S., Pilař, L., Kauerová, L., & Prokop, M. (2016). Recognition of the regional food brand “Regionální potravina Jihomoravský kraj” by consumers in the Region of South Moravia. Litera Scripta, 9(1), 111-123.
Rojík, S., Pilař, L., Balcarová, T., Chalupová, M., & Prokop, M. (2016). Regionální značení jako nástroj marketingové komunikace v cestovním ruchu – Moravský Kras Regionální produkt. Logos Polytechnikos, 7(3), 420-431.

2014

Rojík, S., Chalupová, M., & Prokop, M. (2014). Závoslost regionálních značek potravin na vybraných sociografických ukazatelích u respondentů v Dolním Rakousku. Logos Polytechnikos, 5(3), 69-83.

2013

Chalupová, M., Rojík, S., & Prokop, M. (2013). Znalost značky Regionální potravina mezi spotřebiteli v Kraji Vysočina a Moravskoslezském kraji. Logos Polytechnikos, 4(3), 15-24.

Stať pro média a neodborný tisk

2012

Rojík, S. (2012). Šetřit náklady lze i pomocí internetu. In Flotila: magazín řídících pracovníků firemních flotil. 9., speciál,
Rojík, S. (2012). Pořizujeme firemní vůz. In Flotila: magazín řídících pracovníků firemních flotil. 9., speciál,
Rojík, S. (2012). Zelená auta: ekonomika vs. ekologie. In Flotila: magazín řídících pracovníků firemních flotil. 9., speciál,
Rojík, S. (2012). Čarování se zůstatkovou hodnotou. In Flotila: magazín řídících pracovníků firemních flotil. 9., 1 (46),
Rojík, S. (2012). Statistika není všechno. In Flotila: magazín řídících pracovníků firemních flotil. 9., 1 (46),

Kontakty

Vysoká škola polytechnická Jihlava
Tolstého 16
586 01 Jihlava

Kontakt:
Telefon: +420 567 141 111
Fax: +420 567 300 727
Email: vspj@vspj.cz
ID datové schránky: w9ej9jg

IČ: 71226401
DIČ: CZ71226401

Studijní oddělení:
Telefon: +420 567 141 181
Email: studijni@vspj.cz

Čekejte prosím, stránka se načítá